Header afbeelding

Terug naar overzicht

Nieuwe telefooncentrale

Op woensdag 23 november gaat onze praktijk over op een nieuwe telefooncentrale.

Lees hier wat er voor u verandert en waarom we deze keuze maken.

Voortaan als u ons belt krijgt u de keuze om een terugbelverzoek achter te laten of te wachten op de assistente.
Wij verzoeken u zoveel mogelijk gebruik te maken van een terugbelverzoek, wij doen dan ons uiterste best om u op de aangegeven tijd terug te bellen.
Waarom hebben wij hiervoor gekozen?
Bij ons gaat de hele dag door de telefoon, maar er moeten door de assistente ook vele andere zaken geregeld worden. Denk hierbij aan medicatie bestellen, verwijzingen maken, medische handelingen, e-consulten verwerken, mail beantwoorden etc.
We hopen doormiddel van de terugbelverzoeken, de telefoontjes meer te kunnen clusteren zodat we onze tijd efficiënter in kunnen delen.
Daarnaast zijn er soms lange wachttijden aan de telefoon, als u voor een terugbelverzoek kiest dan heeft u deze wachttijd niet meer.

Wij realiseren ons dat deze overgang, vooral in het begin, misschien niet geheel vlekkeloos zal verlopen, maar hopen hier op uw begrip en we staan zeker open voor uw feedback.

Publicatiedatum: 21-11-2022